Okrem toho budú mať zastúpenie aj top agentúry, ako napríklad Istropolitana Ogilvy, Triad Advertising či Zaraguza a ďalšie.
V Kine OKO sa od 6. do 9. novembra vystrieda takmer dvadsiatka odborníkov z odvetví médií, marketingu a digitálnych hier. “Myslím si, že aj tento ročník opäť reflektuje dôležité a aktuálne témy zo všetkých oblastí, o ktoré sa naši študenti zaujímajú. Sme radi, že takto môžeme prepojiť akademické prostredie s praxou, pretože je to pre nás prínosné,” hovorí organizátorka Vladimíra Jurišová.
Dodáva, že registrácia sa začne už v utorok 31. októbra o 18.00 hod. prostredníctvom Eventbrite. “Nastavte si budíky,” odkazuje Jurišová.
Pondelok 6. 11.
Týždeň vedy a techniky odštartuje dôležitá diskusia so šéfredaktormi Aktualít Petrom Bárdym a Denníka N Matúšom Kostolným. Moderátor Branislav Oprala bude zisťovať, ako môžu novinári bojovať proti konšpiráciám šíriacim sa na sociálnych sieťach i v médiách.
Ťažkú tému vystrieda veselá influencerka Klaudia Rusnák, na Instagrame známa ako @helloklaudi, ktorá študovala marketing až za oceánom. Na vlastnom príklade ukáže, ako sa dá spojiť humor a vtip s efektívnou reklamou a spoluprácou so značkami.
Digitálne hry v pondelok zastúpi milovník hier Jožko Vančo z Hemisféry, organizácie, ktorá učí deti a mladých robiť hry. Jozef vysvetlí, prečo treba hry milovať a ako túto lásku previesť aj na budúce generácie.
Tak ako sa prvý deň TVAT-u začal, tak sa aj skončí. V diskusii o téme employer brandingu, teda o tvorbe značky dobrého zamestnávateľa, prídu debatovať zástupcovia spoločnosti Henkel, Profesia a SKPR Strategies. Na moderátorské kreslo zasadne Janka Galera Matúšová.
Utorok 7. 11.
Pracovať v reklamnej agentúre je vysnívaný job, ale ako vyzerá realita naozaj? O prvom roku v kreatíve pomudrujú naše absolventky a študentka, ktoré sa uchytili v Triade (Marika Tisoňová ako social media špecialistka), v Zaraguze (Patrícia Čertek, head of strategy), v Istropolitane Ogilvy (Katka Sopková ako art direktorka) a naša piatačka Klaudia Némethová z This is Locco (social media intern). Moderovať štyri úspešné ženy bude náš kolega Martin Klementis.
Z najväčšej hernej spoločnosti na Slovensku Pixel Federation príde o projektovom manažmente art teamu porozprávať Paula Setnická, ktorá vo firme pôsobí už sedem rokov na rôznych pozíciách, napríklad aj ako people partnerka alebo level dizajnérka.
Vzácna návšteva z Prezidentského paláca v podobe hovorcu prezidentky Čaputovej bude v utorok po obednej pauze. Martin Strižinec odhalí, aký bol prechod z novinárskej praxe na hovorcovský post, ako prebieha komunikácia s verejnosťou a médiami a či hovorca môže vstupovať do politického súboja.
Streda 8. 11.
Radi predstavujeme unikátne projekty. Ani tento preto rok nechýba diskusia s influencermi, ktorí majú pridanú hodnotu a využívajú sociálne siete na komunikovanie spoločensky zodpovedných tém. V debate so Šimonou Tomkovou o projekte Mladí proti fašizmu, ale aj svojom vlastnom Instagrame porozpráva Marek Mach.
Z letargie vás určite preberie exhibičná debata. Skúsení debatéri zo Slovenskej debatnej asociácie predvedú svoje schopnosti v debate na tému Sociálne médiá by mali oveľa prísnejšie cenzurovať dezinformácie, fake news a nenávistné prejavy. Ak si myslíte, že máte v téme jasno, príďte si vypočuť argumenty ZA aj PROTI a možno zmeníte názor.
Štúdiu Mad Cookies sa podarilo vydať vlastnú hru Cardbob, a to bez publishera. Je to malý zázrak, za ktorým stojí kopec roboty, úsilia aj vtipných príbehov. O tom, aké je self-publishovať digitálnu hru a ako sa darí Cardbobovi na Steame, prezradí viac Kryštof Klestil.
Kryštofovi bude v hernej téme sekundovať Peter Nagy z Grindstone, ktorý sa podelí so svojím pohľadom a skúsenosťami z vývojárskeho a vydavateľského sveta. Bude sa snažiť nájsť odpoveď na to, ako uspieť s vlastným herným produktom na tomto presaturovanom trhu.
Štvrtok 9. 11.
Sociológ Michal Vašečka, reklamný stratég Pavol Minár (Inspirations Minar) a Jakub Hankovský (Ipsos) sa v diskusii zamyslia nad významom politického marketingu v súčasnej spoločenskej situácii. Široký profesionálny záber jednotlivých diskutujúcich predpokladá naozaj výživnú debatu. Spovedať ich budú Janka Galera Matúšová a Matej Martovič.
Na lokálnom streamingovom trhu dominuje Voyo, ktoré v znalosti značky predbehlo aj svetových gigantov. Ako sa podarilo vybudovať úspešnú značku Voyo, ktorú v Česku a na Slovensku využíva viac ako 570.000 užívateľov a aké sú ďalšie plány streamovacej služby? Odpovie Zuzana Lengyel Netíková, Head of Voyo marketing.
Podrobné informácie k programu a rečníkom Týždňa vedy a techniky 2023 sleduj aj na našich sociálnych sieťach – Facebooku či Instagrame alebo na webe https://tyzdenvedy.fmk.sk/.
Kapacita Kina OKO je obmedzená, preto neváhaj a zaregistruj sa cez Eventbrite.
Registráciu spúšťame v utorok 31. 10. o 18.00 hod.
Zdroj titulnej foto: FMK UCM v Trnave