Konferencia je určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu. A tiež všetkým, ktorým záleží na vlastnom biznise.
Ide o odborníkov, ktorí pracujú na strane zadávateľov, ale aj v médiách, mediálnych agentúrach, kreatívnych a digitálnych agentúrach, PR agentúrach či ako freelanceri. Celodenné podujatie súčasne prebiehajúce na dvoch podujatiach, viac ako 30 spíkrov len za 144 eur (s DPH).
FORUM bude rozdelené na media power a marketing power.
Pavol Minár z Katedry marketingovej komunikácie vystúpi v rámci 2. stage-a Marketing power, a to v diskusii na tému Brand Building.
V čase, keď sa hovorí o efektivite a opäť sa prehodnocujú investície do reklamy, je na mieste téma brandu alebo sily značky. Hovoriť sa bude o nových spôsoboch budovania značky v kontexte súčasnej situácie. Ako má vyzerať súčasný Brandbuilding?
Spíkri:
- Jana Hrušovská – Sales, Marketing & PR Manager Lindex s.r.o.
- Pavol Minár – CEO Inspirations Minar, budovanie stratégie pre Slovenskú sporiteľňu
- Juraj Pobjecký – marketér roku 2021, Head of Brand Isadore
- Pavol Chalupka – Marketingový riaditeľ spoločnosti Kofola
» Viac informácií o konferencii sa dozviete na tomto odkaze.