Ako sa darí našim abolventkám a absolventom, kam sa uberá ich kariéra alebo čo k aktuálnym témam, ktoré hýbu médiami a marketingom, hovoria expertky a experti z fakulty? Predstavujeme náš nový podcast FMK Insights.
Hostkou pilotnej epizódy bola naša absolventka Lenka Ďurišová, produkčná relácie Hemendex v Rádiu Expres. Vyštudovala masmediálnu a marketingovú komunikáciu a svoje skúsenosti z doktorandského štúdia zúročuje v poobedňajšej “šichte” v marketingovej agentúre.
„50 % úspešnosti prijatia do rádia je to, ako pracuješ, 50 % je to, ako ťa prijme kolektív, takže počas skúšobnej doby bolo treba zapôsobiť aj na kolegov. Tam som mala hneď dvoch nepriateľov: jeden sa do mňa neskôr zamiloval, druhá je momentálne jedna z mojich najlepších kamarátok,“ hovorí so smiechom Ďurišová o svojich začiatkoch v Exprese.
Čo sa v práci musela doučiť a čo zo štúdia využíva? Prečo vodič horiaceho kamióna zavolal ako prvej jej a nie záchranárom? Aj o tom je úplne prvý diel nového podcastu Fakulty masmedialnej komunikácie UCM v Trnave.
Vypočujte si prvú epizódu ↓
Nový diel každé dva týždne
FMK INSIGHTS je podcast plný príbehov a rozhovorov s našimi absolventmi/absolventkami o svete masmédií, marketingu a digitálnych hier, ale aj s pedagógmi/pedagogičkami či lektormi/lektorkami s bohatými skúsenosťami vo svojom odbore. Vypočujte si zaujímavé a podnetné diskusie o aktuálnych témach, ktoré hýbu svetom médií, popkultúry, marketingu, videohier.
Nenechajte si ujsť obsah, ktorý vám ukáže pohľad do zákulisia jednej progresívnej fakulty i mediálneho a marketingového biznisu. Podcast bude vychádzať na pravidelnej báze každé dva týždne. Už teraz ho nájdete na Spotify a Apple Podcasts, v blízkej budúcnosti aj v Google podcastoch.
Prajeme príjemné počúvanie!