Študenti na predmete Globálny marketing pripravujú projekt, v ktorom pátrajú po tom, koľko času trávia v priemere Slováci na mobilných zariadeniach.
Výstupom budú zaujímavé dáta, napríklad, koľko času trávia na svojich mobilných zariadeniach rôzne vekové kategórie, v ktoré dni využívame svoje mobilné zariadenia najviac, aké sú najviac používané aplikácie a iné.
Výsledky sa zbierajú formou anonymného dotazníka. Prieskum a zbieranie odpovedí je podporené pomocou súťaže, do ktorej sa môže zapojiť každý respondent. Okrem zaujímavých knižných titulov sa súťaži aj o 2x celovíkendový vstup na UniCon 2020. Viac o súťaži tu.
Najdôležitejšou časťou je forma zapojenia do výskumu. Každý respondent musí mať nainštalovanú aplikáciu Screen time. Majitelia Applu (jabĺčka) by ju mali mať už v mobile a teda sa môžu zapojiť okamžite. Volá sa opäť „Screen Time“ alebo „Čas pred obrazovkou“. Nájdu ju v nastaveniach telefónu. Aplikáciu na Android môžete stiahnuť tu. Používatelia následné odošlú do formulára 2 screenshoty z aplikácie – týždenný graf a zoznam najpouživanejších aplikácií.
Do tohto prieskumu sa môže zapojiť naozaj každý. Mladí výskumníci sú vopred vďační za všetky odoslané odpovede.