Fakulta masmediálnej komunikácia UCM v Trnave prináša v čase mimoriadnych opatrení súvisiacich so šírením koronavírusu online konferenciu určenú pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov.
„Týmto krokom chceme otestovať nové možnosti organizácie vedeckých konferencií a ukázať, že aj v týchto náročných časoch neprestávame byť aktívni,“ uviedol doktorand Mgr. Martin Vanko z organizačného výboru konferencie.
Účastníci budú môcť svoje príspevky predstaviť z pohodlia domova a zároveň byť v bezpečnom kontakte s ostatnými kolegami. Online streaming umožní aktívnu diskusiu a možnosť zdieľať prenos aj smerom k verejnosti. Príspevky budú súčasne publikované v zborníku, ktorý vydá Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.
Okrem študentov a absolventov doktorandského štúdia sa účastníkom prihovoria aj:
- investigatívny novinár Adam Valček, ktorý priblíži úlohu médií v procese vyšetrovania
vraždy Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej, - expert na budovanie značky Pavol Minár s témou, ako zmení koronavírus ekonomiku
a marketing nielen na Slovensku, - špecialista v oblasti digitálneho marketingu Peter Šebo s témou čo robiť a čo nerobiť
v tomto smere v čase krízy a po nej; - Igor Lakatoš, absolvent doktorandského štúdia na FMK UCM v Trnave, ktorý pôsobí
ako marketingový manažér v Dawei Awesome Swim Club, Shenzen; - celebritná reportérka Barbora Sosková, absolventka štúdia na FMK UCM v Trnave, ktorá pracuje pre americký časopis Us Weekly a slovenskú agentúru SITA s témou „Celebritný marketing v ére sociálnych médií„.
Konferencia ponúkne niekoľko diskusných tém
Medzi najzaujímavejšie patria:
- Aktuálne trendy v žurnalistickej praxi a digitálnom marketingu,
- Vývoj a inovácie v súčasnej novinárskej praxi,
- Vytváranie spoločenského názoru prostredníctvom fotografie a filmu,
- Nástroje komunikácie v ére digitalizácie,
- Environmentálna problematika a marketing,
- Sociálne médiá a sociálne siete,
- Internet 4.0 a jeho využite v marketingovej praxi.
Do obsahu príspevkov sa premietne aj aktuálna situácia spojená s ochorením COVID-19
V programe odznejú prednášky o krízovej komunikácii talianskych letísk na sociálnych sieťach, marketingu slovenských nemocníc, či úlohe médií v čase pandémií a príčinách vzniku hoaxov.
Dôležité termíny
Zaslanie prihlášky: do 29. marca 2020
Konanie konferencie: 2. apríl 2020
Zaslanie príspevku: do 15. apríla 2020
Viac informácií o konferencií Quo vadis media, quo vadis marketing.