prodekan pre rozvoj a vzťahy s verejnosťou, univerzitný docent
Doktor Murár pôsobí na Fakulte masmediálnej komunikácie ako odborný asistent od roku 2002. Na FMK absolvoval bakalárske, magisterské aj doktorandské štúdium.
V rámci profesionálneho a vedeckého života sa venuje problematike používateľskej skúsenosti (UX) a využitiu design thinking vo vzdelávaní.
Okrem pedagogickej a vedeckej činnosti sa snaží prepájať akademické prostredie s praxou. Najmä organizovaním prednášok hosťujúcich lektorov z marketingovej branže a hľadaním nových partnerov, reps. vytváraniu projektov pre spoluprácu firiem s FMK (napr. Wiktor Leo Burnett Academy, rôzne hackethony, a pod.).
Doktor Murár počas svojho života pracoval na viacerých pozíciách súvisiacich s aktuálnou pedagogickou činnosťou. Niekoľko rokov pracoval ako freelancer v oblasti UX dizajnu. Predtým zastával funkciu social media manager vo Websupporte. Taktiež pôsobil ako online manažér v Slovenskom skautingu.
Oblasti záujmu: UX, informačná architektúra, digitálny marketing, vyhodnocovanie a optimalizácia webových stránok, psychológia spotrebiteľa v digitálnom prostredí, inovácie vo vzdelávaní.
Publikácie
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Methods of planning, researching and evaluating websites [elektronický zdroj] / Peter Murár ; reviewers: Andrej Trnka, Andrej Miklošík. - 1. vyd. - Budapešť : Wolters Kluwer Hungary, 2021. - 125 s. [4,55AH] [online]. - ISBN 978-963-295-978-8.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Edmodo as a Gamification Platform: Review and Plans / Peter Murár, 2015.
In: Proceedings of The 9th European Conference on Games Based Learning ECGBL 2015 / edited by Robin Munkvold, Line Kolas. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2015. - ISBN 978-1-910810-58-3. - ISSN 2049-0933, s. 800-803.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Internet: The way to creativity and back / Peter Murár, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC.
In: Creative strategy / strategy of creativity : trends in creative marketing communication : trends in creative marketing communication / editors: Dušan Pavlů, Petr Majerik. - Praha : Professional Publishing, Vysoká škola kreativní komunikace, 2019. - ISBN 978-80-88260-38-7, s. 84-91.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Chat as a communication-marketing platform for academic institutions / Peter Murár, 2016.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 5 (2016), pp. 107-116.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Video-stratégie eko-startupov v kontexte frameworku hero-hub-help = Eco-startups ́ video strategies in the context hero-hub-help framework / Peter Murár, 2019.
In: Megatrendy a médiá 2019 : Digital Universe : Digital Universe / editori zborníka: Zuzana Bučková, Anna Kačincová Predmerská, Lenka Rusňáková ; recenzenti zborníka: Juliána Mináriková, Krzysztof Gajdka. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019. - ISBN 978-80-572-0014-7 (online), s. 553-562.
Predmety
Projekty
Členstvá
Pobyty
Ocenenia
Granátové jablko 2016
Cena rektora UCM 2020