Odpovede na tieto otázky a mnoho iného sa dozvedeli študenti a študentky na prednáškach s Petrom Pašuthom, šéfom mediálnej komunikácie Slovenského športového a olympijského výboru (SŠOV).
Počas prednášky na predmete sponzoring priblížil fungovanie tzv. pravidla 40 Olympijskej charty v praxi, teda aké sú špecifiká komunikácie neolympijských značiek vo vzťahu k športovcom.
Prezradil tiež, aké práva a obmedzenia majú športovci a značky pri svojej komunikácii pred a počas trvania olympiády.
[ngg src=“galleries“ ids=“38″ sortorder=“293,291,292,295,294,296″ display=“basic_slideshow“ arrows=“1″ show_thumbnail_link=“0″]
S Petrom Pašuthom zo ŠŠOV sa naši marketéri a marketérky stretli i v rámci predmetu PR, tentokrát priamo na pôde Olympijského domu. Témou bola mediálna a komunikačná stratégia SŠOV.
V rámci stretnutia krátko diskutovali i s novým tajomníkom pre šport Ministerstva športu a cestovného ruchu a prezreli si exponáty olympijského múzea. O aktivitách informovala Dr. Ďurková z Katedry marketingovej komunikácie, vyučujúca spomínaných predmetov.
[ngg src=“galleries“ ids=“39″ display=“basic_slideshow“ arrows=“1″ show_thumbnail_link=“0″]
Zdroj titulnej foto: Damián Tomáš