Publikované výstupy dosiahli celkovo 526 340 interakcií na sociálnych sieťach a celková hodnota mediálneho priestoru dosiahla takmer 18,3 milióna eur. Vyplýva to z analýzy FMK UCM v Trnave.
Slovenské médiá priniesli počas návštevy pápeža Františka na Slovensku v dňoch 12. – 15. 9. 2021 viac ako 4 500 príspevkov.
Najviac príspevkov bolo publikovaných v pondelok 13. septembra 2021, spolu 1 550 článkov, blogov, relácií a agentúrnych správ. V printových médiách bolo celkovo publikovaných 335 článkov. V televíznom vysielaní bolo odvysielaných 226 príspevkov. Tlačové agentúry vydali spolu 234 agentúrnych správ a článkov.
Podrobnejšie výsledky zobrazuje nasledujúca tabuľka.
Najviac príspevkov publikovali médiá patriace do vydavateľstva News and Media Holding, a. s. (celkovo 281 výstupov), nasledovala Tlačová agentúra SR (celkovo 272 výstupov). Rozhlas a televízia Slovenska priniesol 122 výstupov. Podrobnejšie výsledky zobrazuje graf 1.
V online prostrední publikoval najviac článkov portál pluska.sk (celkovo 219), za ním nasledovala TASR (celkovo 210) a portál cas.sk (celkovo 166 výstupov). Podrobnejšie výsledky zobrazuje graf 2.
Publikované príspevky dosiahli celkovo 526 340 interakcií na sociálnych sieťach. Podrobnejšie výsledky zobrazuje graf 3. Celková hodnota mediálneho priestoru dosiahla takmer 18,3 milióna eur.
Metodika
Analýza bola spracovaná pomocou systému MONITORA® za obdobie 12. – 15. 9. 2021. Analyzovaných bolo 2 189 online portálov, 46 televíznych a 8 rozhlasových staníc, 422 titulov periodickej tlače a obe tlačové agentúry.
Analýzu spracoval:
Mgr. Peter Krajčovič, PhD.
FMK UCM v Trnave
Zdroj titulnej foto: TASR/Pavel Neubauer