Konferencia Marketing RULEZZ 2021 – Ready for new marketing? sa uskutoční v utorok 23. novembra v bratislavskej Starej tržnici.
Key note spíker tento rok bude Roger Dooley, autor neuromarketingových kníh Brainfluence a Friction. Okrem neho sa účastníci môžu tešiť na viac ako 50 odborníkov zo sveta reklamy a marketingu, medzi nimi sú aj viacerí naši absolventi.
Kompletný program a bližšie informácie nájdete na webe konferencie a v udalosti na Facebooku. Konať sa bude v Starej tržnici v Bratislave v utorok 23. novembra 2021. Fyzická kapacita je už síce naplnená, no je možné zakúpiť si lístok na livestream.
Fakulta masmediálnej komunikácie je odborným garantom podujatia. Okrem toho v rámci spolupráce naši marketéri publikujú na portáli marketeris.sk sériu článkov a neuromarketingovom laboratóriu na našej akademickej pôde. Prečítajte si, čo o neuromarketingu prezradili Tamás Darázs a Peter Krajčovič z Katedry marketingovej komunikácie.