Deje sa tak na predmete teória a prax marketingovej komunikácie. Prišiel Peter Kačenka z Wiktor Leo Burnett, v decembri sa môžeme tešiť na Ondreja Kořínka zo Zaraguzy.
V pondelok 13. novembra si študenti a študentky 2. ročníka v bakalárskom stupni na marketingovej komunikácii vypočuli prednášku na tému „Insight je len buzzworld, za ktorým sa skrývajú problémy“. Pozvanie prijal Peter Kačenka, Executive creative director reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.
V rámci projektu Kreatívci pred tabuľu už marketéri mali v minulosti pár prednášok. Ďalšia sa uskutoční 4. decembra.
Katarína Ďurková, ktorá spomínaný predmet vedie, prezradila, že príde Ondrej Kořínek zo Zaraguzy s prednáškou „Hodnotová komunikácia vs. marketing“.
Ďakujeme a tešíme sa!
Zdroj titulnej foto: FMK/Katarína Ďurková