Zo štyridsiatich životopisov zaslaných do amerických reklamných agentúr jej ani na jeden neodpísali. Až po ďalších dvadsiatich sa na ňu konečne usmialo šťastie. Keď už bola vďaka pohovoru v Miláne prijatá do menšej reklamnej agentúry vo vysnívanom New Yorku a termín jej nástupu sa blížil, štyrikrát jej zamietli víza. Odhodlaná absolventka našej univerzity, Monika Farkašová, sa však nevzdala a išla si za svojím.
Monika bola pozvaná na tohtoročný Týždeň vedy a techniky, aby sa na pôde svojej alma mater podelila so študentmi o svoje skúsenosti z marketingu. Po zaujímavej prednáške o narastajúcom fenoméne dnešnej doby s názvom fomo sapiens sme ju poprosili o rozhovor. Ona s úsmevom súhlasila, a tak sme sa dozvedeli o kľukatej ceste k jej snu, o rozdieloch v zahraničnej reklame i o tom, na čom už počas štúdia pracovala.